Ταξίδια
24 Ιαν 2019 15:08
16 Μαι 2009 - 17 Μαι 2009
Ο Λούσιος θεωρείται πολύ ορμητικός ποταμός και έχουν συμβεί πολλά ατυχήματα. Εμείς δεν θα περπατούσαμε μέσα στο ποτάμι, αλλά κατά μήκος του κλασσικού μονοπατιού που ενώνει τη μονή Προδρόμου με την μονή ... »

20 Απρ 2009 - 24 Απρ 2009
Το ταξίδι στην Πράγα ήταν το πρώτο ταξίδι που κάναμε μαζί εκτός Ελλάδας. Η Πράγα συνοδεύεται από μια έντονη φήμη της παραμυθένιας πόλης και αποτελεί πόλο τουριστικής έλξης ακόμα και από Έλληνες (τα τουριστικά γραφεία διαφημίζουν έντονα ένα ταξίδι ... »

21 Ιουλ 2008
Τόσα χρόνια, να είσαι από τα Χανιά και να μην έχεις διασχίσει το φαράγγι της Σαμαριάς είναι τουλάχιστον... ντροπή. Το φαράγγι είναι γνωστό στα πέρατα του κόσμου και το διασχίζουν χιλιάδες ξένοι κάθε χρόνο. Επιτέλους ήρθε η ώρα να το διασχίσουμε και ... »

08 Ιουλ 2008 - 16 Ιουλ 2008
Μετά την περιπλάνηση στη Μάνη και στη Μονεμβασιά, πήγαμε Νεάπολη και πήραμε το πλοίο για ... »

05 Ιουλ 2008 - 08 Ιουλ 2008
Φέτος το καλοκαίρι ορίστηκε σαν βασικός προορσιμός τα Κύθηρα. Πριν τα Κύθηρα επισκεφτήκαμε το Μυστρά, μετά ανεβήκαμε στην κορυφή του Ταϋγετου, στη συνέχεια περιπλανηθήκαμε λίγο στη μέσα Μάνη και καταλήξαμε στην ... »

17 Ιουν 2008 - 21 Ιουν 2008
Μετά την περιπλάνηση στην περιοχή της Κόνιτσας και του Σμόλικα ανεβήκαμε στην περιοχή του ... »

15 Ιουν 2008 - 16 Ιουν 2008
Το ταξίδι στη Δυτική Μακεδονία ξεκίνησε από την Κόνιτσα. Τις πρώτες 3 ημέρες περιπλανηθήκαμε στην περιοχή του Σμόλικα. ... »

24 Μαι 2008 - 25 Μαι 2008
Για το Σαββατοκύριακο επιλέξαμε ένα κοντινό σχετικά προορισμό, την Ζαρούχλα. Ο κύριος σκοπός του ταξιδιού ήταν να επισκεφτούμε τα Ύδατα Στυγός στο Χελμό.

Βγήκαμε από την εθνική οδό στον κόμβο της Νεμέας. Περάσαμε από ατελείωτους
... »

01 Μαι 2008 - 05 Μαι 2008
Το ταξίδι στην περιοχή των Τζουμέρκων στην Ήπειρο ήταν μια παλιά επιθυμία. Η περιοχή φημίζεται για τους καταρράκτες της και το Συρράκο είναι ένα από τα ωραιότερα και καλύτερα αναπαλαιωμένα χωριά της Ελλάδας. Η διαδρομή από το Συρράκο στους Καλαρρύτες ... »

26 Απρ 2008
Αν και είχε πολύ ζέστη πήγαμε μια βόλτα στην Πάρνηθα με σκοπό να περπατήσουμε λίγο στην περιοχή της Μόλας.

Αφήσαμε το αυτοκίνητο λίγο πιο κάτω από το καταφύγιο Φλάμπουρι και ξεκινήσαμε με τα πόδια. Βατό και όμορφο μονοπάτι μέχρι