Ταξίδια
29 Μαρ 2024 17:31
11 Ιουν 2011 - 12 Ιουν 2011
Τριήμερο του Αγ. Πνεύματος, ότι πρέπει για ένα μικρό ταξίδι στα Βαρδούσια όρη στη Φωκίδα. Προορισμός το χωριό Αθανάσιος Διάκος στις πλαγιές των Βαρδουσίων. Βρήκαμε ένα δωμάτιο στον ξενώνα «Μετερίζι» και πήγαμε για καφέ και παγωτό «Ραβάνη» στην ... »

29 Μαρ 2011 - 08 Απρ 2011
Μετά την Αργεντινή σειρά έχει το Περού. Το Περού ήταν μια χώρα που πάντα θέλαμε να επισκεφτούμε, που πάντα ήταν στο μυαλό μας σαν κάτι το ξεχωριστό. Οι Περουβιανοί, η Λίμα στον Ειρηνικό ωκεανό, οι κοιλάδες και τα φαράγγια στην περιοχή της Αρεκίπα, η ... »

11 Μαρ 2011 - 28 Μαρ 2011
Ένας μήνας στη Λατινική Αμερική! Ένα ταξίδι που αποτελεί όνειρο ζωής. Αργεντινή και Περού οι βασικές χώρες και ένα μικρό πέρασμα από Χιλή και Βολιβία. Στην Αργεντινή εκτός από το Μπουένος Αϊρες, ιδιαίτερη εστίαση στη Παταγονία, στη Γη του Πυρός και ... »

07 Ιαν 2011 - 08 Ιαν 2011
Χειμώνας, και το Πήλιο αποτελεί ένα καλό προορισμό για ένα διήμερο. Ο καιρός καλός, δεν βρέχει, ότι πρέπει για χαλαρές πεζοπορίες και οδήγηση στις πλαγιές του Πηλίου που βλέπουν στο Αιγαίο.

Διανυκτέρευση σε ένα ξενώνα στο χωριό Μούρεσι, δίπλα
... »

21 Νοε 2010
Μετά από αρκετό καιρό, κάναμε μια εύκολη και βατή πεζοπορική διαδρομή στην Πάρνηθα. Αφετηρία το μονοπάτι που ξεκινά από το πάρκινγκ του τελεφερίκ στους Θρακομακεδόνες. Στη συνέχεια στο καταφύγιο Φλαμπούρι, και επιστροφή από άλλο μονοπάτι που ... »

05 Ιουλ 2010 - 13 Ιουλ 2010
Για το "μήνα του μέλιτος" επιλέξαμε ένα ρομαντικό ταξίδι στο Παρίσι και στα κάστρα της κοιλάδας του Λίγηρα και της Νορμανδίας. Οι βόρειες περιοχές της Γαλλίας έχουν μεγάλο ιστορικό, καλλιτεχνικό και φυσικό ενδιαφέρον. Το ταξίδι μας περιλάμβανε δύο ... »

05 Σεπ 2009 - 20 Σεπ 2009
Ταξίδι-οδοιπορικό με το αυτοκίνητο με αφετηρία το Μπάρι στην Ιταλία με κατεύθυνση τη Βαρκελώνη και τα Πυρηναία στην Ισπανία, διαμέσου της νότιας Γαλλίας και επιστροφή πίσω με τερματισμό την Αγκόνα στην Ιταλία. Το ταξίδι σχεδιάστηκε έτσι, ώστε να ... »

21 Ιουλ 2009 - 25 Ιουλ 2009
Όπως κάθε χρόνο τελευταία περάσαμε μία εβδομάδα στα Χανιά. Πήγαμε και πάλι στο Κεδρόδασος, μόνο που αυτή τη φορά κατασκηνώσαμε. Ο Μπάλος μας απογοήτευσε αφού είχε γεμίσει με ... »

18 Ιουν 2009 - 21 Ιουν 2009
Μετά τη Χίο πήγαμε κατευθείαν στη Λέσβο. Πήραμε το πλοίο πολύ αργά στις 3 τη νύχτα και φτάσαμε Μυτιλήνη όταν χάραζε. Αν και είχαμε μόνο 3 ημέρες στη διάθεσή μας, προσπαθήσαμε να δούμε όσα περισσότερα μπορούσαμε αν και αυτό είχε ως αποτέλεσμα πολλές ... »

13 Ιουν 2009 - 17 Ιουν 2009
Η Χίος ποτέ δεν ήταν στο μυαλό μας σαν κάτι το ιδιαίτερο. Τελικά είναι πολύ όμορφο και ενδιαφέρον νησί με πολλά πράγματα να δει ... »